Saturday, September 18, 2010

Selamat Hari Raya Semua :)

1stly, aku nk ucap Slmt Hari Raya kt semua kluarga n kwn2 :)
Maaf Zahir Batin kpd semua..aku mnusia bese yg x pena lari dr wat silap :(

B'ckp psl maaf...hmmm ssh2 huhu...tmbhn ade pkra yg mnykitkn hati masih segar dlm kotak igtn aku ni haa..smlm aku kua ngn geng aku..aku rse stkt ni die phm aku..tengs geng dgr semua luahan hati aku (ecece) die pcye ke x aku xtaw..sbb die diam je bler aku cter,,x tawu la die fokus ms drive @ tgh pkr nk cye ke x haha..kami tgk wyg n mkn2. byk btol mkn huhu..ske sweater kt romp tu..cm sdp je pki..tp die ckp utk laki..tp xper la aku ske hehe..wlupon kami da knl lme, tp aku rse x semua aku twu psl die..mgkin tggpn die kt aku..gpon kami x byk bcrite ttg hal background life ktorg..
cume xtwu ritu cm tergerak plak nk cter hmm...xtwu la pe die pkr psl aku haih~

Shbt ku d PSP ader b'kata : Maafkan org yg menyakiti kita...jgn bedendam.. jgn biarkn marah menguasai diri... jgn igt benda yg menyakitkn..Jgn lakukn benda yg sama pd org yg myakitkn kita.. Org buat jahat..sebaiknya kita bls baek..tp senang ke nk wat semua tu? InsyaAllah kalo kita igt Allah..dan sentiasa igt Dia bersama kita... Jiwa akn tenang..Dada terasa lapang..

die siap post kt wall fb :) tengs share ngn nana, lala! tp aku mnusia bese..
bler igt balik pe da jd skt woo ati..mmpu ker aku jdik cmtu..
ya Allah kuat kn lah ati aku...Dr Fazilah Kamsah pon kata : Sblm tdo maafkn org, tngkn ati sume..

Aku sblm tdo ati mmg tng..pkr bntl knnnn...tp bler part nk maafkn org tu cm ssh je :(
Mgkin 1 ari nt, akn terbukak jugak insyaAllah..
aku sntiasa doakan aku ni lembut hati nk maafkn mereka..mgkin org luar bce blog ni pkr aku ni ssh sgt nk maafkn org,pe yg ssh sgt r..hey korg xtwu pe jdik so snyp huh!

Sntiasa Mendoakn Yg Terbek utk Kwn2 aku :)
Salam Aidilfitri Semua :)

No comments:

Post a Comment