Friday, September 25, 2009

trip 2 alor gajah :D


well3..
smpt jgk aku g uma h0usemate aku d al0r gajah..
smpi ke bukit piatu g uma clas
smate
pastu g uma jiran kt penang yg berna
ma mizan :D

excited jgk la smpi uma housemate aku td..
myb sbb suasana kg kn..
maklumla ssh nk rse suasana cenggitu skrg kn..
hmm segan aku
:">
kt uma h0usemate aku ade ternakan..
lwk sgt kambing nk dtg dkt aku jerit cm histeria haha..
tkut kne sondol kih3..
lembu pandang pon da panik..
sengal aku huhu..
nth la fobia mehh..
mcm2 pnglmn mse kcik hehe...
pape pon sgt hepi n pwas ati dpt bg menatang2 di sane mkn..
haih~~ xpena rse k
n gitu ler.. :">

kt cni nk ucapkan tq kat ain n mizan cuz sudi mnyambut aku bersama-sama rakan ku yg dtg dr jauh :D
ssh jew msk sume kn..huhu
ade mse dtg la uma aku plak yea..
dtg KL hehehe...

wah ini lah gaya mizan yg macho ngee~
tq 4 the warm welc0me fren!!

2 comments: