Thursday, August 27, 2009

Bosan..

minggu nih
byk sgt asgmnt..
byk kuiz..
byk presentation..
paling up skli presentation, kne blakon wat iklan..
adoyaii..
perlu ke sume tuh??
hmm nsib la dpt mrkh..
kalo x xmo wat hehe..
n lg 1, dialog pjg.. scene ade 5 pon pyh nk igt..sbb pe??
mls huhu...

skrg nih aku tgh tgk tower 13 smbil post blog nehh
bkn nk hfl dialog haha...
xper..da bce td insyaAllah leh..
sok last date anta report...
mtk2 la ok..
da siap lme tp dsbbkn tkut die mroyan aku decide nk anta rmi2 huhu..

pglmn ari ni mse HR, lect aku igt aku kne hentam ngn lect bajet cun tuh..
adoyai..
malu gler..
die kata sy igt lg pe die kata kt awk..
pergh ...
malu siot!!!
aku PANGKAH lect tuh!!
mmg r die..
bak kata lect HR aku, nk wat cmne bnd da jd
xper la kalo ank die kne nt twu la..
Allah Maha Adil..

baru2 ni shur kt lua..
gler2..rmi2..lebey kurg 10 org :D
sejuk mehh..
hmm pekaba la agk nyer mmbr ku di sne..bz kot DD :(
hmm ni la gmbr g shur tuh hahaa..
xde la pg sgt dlm kul 1 lebey gitu..
kt penang ley la kua mlm2 gini..
kt selayang??
huh ngn bpk aku je ley kih3...
kalo x da lme tman mmbr aku yg slu lapa d waktu mlm tuh..
k take care sume!!
daAAA



No comments:

Post a Comment