Friday, July 24, 2009

Penang:(

ohohoiii..
skjp nyer da nk balik..sok pas subuh bertolak :(
report cmtuh la jgk kt sne kne tbh ni taip2 sob3...
hope ngn idea mmbr2 dpt la 60 lbh pon jdik la...
aku da tgk da takwim tuh..
cuti hny waktu raya shj...
gler b'dedikasi x balik haha..
nsib bek dpt cuti raya kalo x raya d perantauan la aku :D

psnan :

to my sis,
jg uma leklok hahaha..tq blnje td lun..sgt sdp ;)

to my DD,
tq 4 evrything..jg dri bek2..blaja rjin2 ;)
doakan aku taw sem ni n aku sntiasa doakan ko dr sume segi utk ko ;)
n hope sume ko nk t'cpai akhr sem 5 nih..
hope dpt jmp lg mse akn dtg ;)

to my fren,
oit korg siot kn sdp cuti H1N1..
aku nyer poli da ade sorg kne tp nth bler nk tutop ;)
doakan aku slmt tnpa jgkitan huhu..

to my technichian (x twu la btol ke x da lme x stdy haha)
tq blnje mnum td even teh ais jew huhu...
jgn kuat brangan nt tmbh truk muke ;)
hope tmbh murah rzki ko..
leh blnje aku lg xD

mulai sok aku jrg on9 da..
bkn jrg x kot..sbln skli blm tntu lg..
oh nt mst rndu fb ngn ym haha...
well,sem ni agk ssh subjek tp dgr bpk aku nyer kata2 smgt td cm + smgt lak nk stdy ;)
hope sume ley wat aminn...
well all the bez all of u..
gonna misu u all..
aku b'ada d perantauan mulai kul 9 pg sok ;)
take care...


1 comment:

  1. salam ceria..singgah promote sat. ada tudung baru dgn harga menarik.. marilah....

    ReplyDelete